onsdag 28. mars 2012

Leeenge siden sist, men da skjer no litt innimellom då....

Uff å uff, dårlig samvittighet høyrer ikkje vel slettes ikkje inn under gleder i kvardagen, så det skal eg ikkje utbrodera meir om :-)

Sjøl om det er lenge siden sist innlegg her, så har det no hendt at eg har vore litt kreativ  innimellom behandling, trening og pass av mine herlige barnebarn.

Den første tida som sjukemeldt og lite mobil, brukte eg dagane til diverse småstrikk, blandt anna så sørga eg for at vinflaskene mine ikkje skulle frysa i løpet av vinteren :-)



Noke av det eg har likt aller best, er nok denne som er avbilda under her, "lille speil på veggen der....." sjølvsagt pynta med ein øyenstikkar og to......


Siden eg ikkje hadde fleire speglar å ta av, så gjekk eg over på diverse boksar og lerret, siden all kreativitet fortsatt ikkje hadde fått utspring :-)



Siste tilskudd må nok vera dagens produksjon, jammen overraska eg meg sjøl og laga noken kort.....det er ikkje mi sterke sida, men no hadde eg bruk for et par, å då var det jo lika greit å prøva seg på det òg.




Å den som endå hadde vore så heldige å hatt eit hobbyrom, så hadde eg sluppet å "rota" til alt med desse hobbyprega sprella miine, men men eg vrukar den plassen eg har, så får eg heller rydda opp etter meg for kvar gong, men det blir i allefall ikkje i kveld :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar